Regulamin
Sklepu internetowego oraz Nabywania i realizacji voucherów i kart podarunkowych
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.lenis.pl w tym zasady nabywania i realizacji voucherów i kart podarunkowych
Sprzedawcą/Wykonawcą jest LENIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Sp. z o.o.) z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Wierzbowej 6, wpisana do rejestru sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000102648; NIP 781-17-03-147; REGON 634275157.
§ 1. Podstawowe pojęcia
Regulamin – regulamin określający zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje zamówienia w sklepie internetowym.
Sklep internetowy – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną www.lenis.pl za pośrednictwem, którego klient może złożyć zamówienie.
Konsument – klient będący osobą fizyczną, korzystający ze sklepu internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedmiot transakcji – towar wymieniony i opisany na stronie internetowej sklepu internetowego.
Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w sklepie internetowym, której dotyczy umowa sprzedaży.
Voucher – rzecz ruchoma w postaci dokumentu w formie papierowej lub elektronicznej umożliwiająca realizację u Wykonawcy rodzajowo określony zabiegu/zabiegów.
Karta Podarunkowa – rzecz ruchoma w postaci dokumentu w formie papierowej lub karty plastikowej lub elektronicznej na określoną kwotę brutto umożliwiająca dokonanie u Wykonawcy płatności za wybrany zabieg/zabiegi lub na rodzajowo określony zabieg/zabiegi umożliwiający realizację u Wykonawcy zabiegu/zabiegów (Karta Podarunkowa kwotowa lub Karta Podarunkowa rodzajowa).
Formularz Zamówienia – usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą, której Klient nie posiadający konta użytkownika, może dokonać zakupu Towarów.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży.
Usługodawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego na zasadach określonych niniejszym regulaminem.
System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.
Wykonawca – podmiot bezpośrednio realizujący zobowiązania wynikające z Vouchera lub Karty Podarunkowej.
Posiadacz – osoba fizyczna legitymująca się Voucherem lub Kartą Podarunkową uprawniającym do wykonania zabiegu/zabiegów przez Wykonawcę lub dokonywania u Wykonawcy płatności za wykonanie zabiegu/zabiegów.
§ 2. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady nabywania i realizacji voucherów i kart podarunkowych znajdujących się na stronie Sklepu internetowego.
- Sprzedaż towarów odbywa się na podstawie wersji Regulaminu obowiązującego w momencie złożenia zamówienia.
- Warunkiem korzystania z usług Sklepu internetowego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
- Sprzedający prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
- Sprzedający prowadzi sprzedaż wysyłkową na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu internetowego nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 Kodeksu Cywilnego. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru lub usługi. Za moment zawarcia umowy uważa się potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji przez prowadzącego Sklep internetowy.
- Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką dokumentów potwierdzających zakup towaru.
- Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie Sklepu internetowego www.lenis.pl.
- Do korzystania ze Sklepu internetowego niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www, a także podanie adresu e-mail umożliwiającego przesłanie informacji dotyczących realizacji zamówienia.
- Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu internetowego (w tym Klientom) zamieszczania w nim treści bezprawnych.
- Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sprzedającym są:
a) Telefon – 516 427 522
b) E-mail – gabinet@lenis.pl
c) Adres korespondencyjny – Lenis Sp. z o.o., ul. Wierzbowa 6/1U, 61-853 Poznań
§ 3. Cena i dokument zakupu
- Wszystkie ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT) podanymi w złotych polskich. Podane ceny towarów nie obejmują kosztów wysyłki.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
- Cena podana w zamówieniu stanowi całkowitą cenę jaką Klient zobowiązany będzie zapłacić tj. cena towaru z należnym podatkiem oraz kosztem dostawy.
- Dokumentem zakupu jest wystawiony paragon lub faktura.
§ 4. Przyjmowanie i realizacja zamówień
- Zamówienie towarów można składać codziennie poprzez prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia umieszczonego na stronie internetowej Sklepu internetowego.
- Złożenie zamówienia następuje poprzez podejmowanie kolejnych czynności technicznych w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
- Warunkiem realizacji zamówienia złożonego za pośrednictwem sklepu internetowego jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, udostępnionego na stronach sklepu internetowego oraz potwierdzenie złożonego zamówienia.
- Klient po złożeniu zamówienia dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia za pośrednictwem korespondencji e-mail z informacją o jego przyjęciu.
- Klient wraz ze złożeniem pierwszego zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia danych rejestracyjnych niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia.
§ 5. Dostawa
- Zamawiane towary dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej, elektronicznie lub poprzez osobisty odbiór w siedzibie Sprzedającego/Wykonawcy.
- Czas realizacji zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej wynosi maksymalnie 3 dni robocze. W przypadku odbioru osobistego Klient jest zobowiązany odebrać zamówienie w ciągu 7 dni od przyjęcia zamówienia. Kwota do zapłaty jest wtedy równa wartości zamówienia. Po upływie tego terminu zamówienie zostaje anulowane.
- Dostawa voucherów i kart podarunkowych elektronicznie oznacza udostępnienie klientowi, na wskazany przez niego adres e-mail, dokumentu w formie elektronicznej potwierdzającego uprawnienie do żądania od Wykonawcy realizacji wybranego zabiegu/zabiegów lub płatności za wybrany zabieg/zabiegi.
- Wysyłka zamówień realizowana jest w każdy dzień roboczy w godzinach pracy Sklepu, tj. 8.00-21.00 pod adresem wskazanym w formularzu zamówienia. Sprzedający nie dokonuje wysyłki zamówionych towarów w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy.
- Sposób dostarczenia towaru Klient wybiera w formularzu zamówienia. Dostępne są następujące formy wysyłki:
a) Przesyłka kurierska – koszt 15 zł w przypadku płatności przez system płatności elektronicznych
b) Odbiór osobisty pod adresem: Lenis Sp. z o.o., 61-853 Poznań, Wierzbowa 6.
c) Elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej.
§ 6. Formy płatności
- W ramach funkcjonowania Sklepu internetowego możliwe są następujące sposoby płatności:
a) przez system płatności elektronicznych, - Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedającego.
§ 7. Nabywanie i realizacja Voucherów lub Kart Podarunkowych
- Voucher lub Kartę Podarunkową można zakupić osobiście lub za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Warunkiem zakupu Vouchera lub Karty Podarunkowej przez Sklep internetowy jest złożenie zamówienia, wypełnienie niezbędnych danych, akceptacja Regulaminu i wysłanie zamówienia.
- Zapłata za Voucher lub Kartę Podarunkową zakupione przez Sklep internetowy następuje przez system płatności elektronicznych.
- Voucher lub Karta Podarunkowa zakupione przez Sklep internetowy dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej, elektronicznie lub poprzez odbiór osobisty w siedzibie Sprzedającego.
- Realizacja dostawy Vouchera lub Karty Podarunkowej następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedającego.
- Odbiór osobisty Vouchera lub Karty Podarunkowej w siedzibie Sprzedającego zakupionych przez Sklep następuje po okazaniu dowodu zakupu i po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedającego.
- Voucher lub Karta Podarunkowa są ważne w terminie 3 miesięcy od dnia zakup.
- Niewykorzystanie Vouchera lub Karty Podarunkowej w okresie jego ważności z przyczyn niezależnych od Sprzedającego/Wykonawcy nie może stanowić podstawy do żadnych roszczeń wobec Sprzedającego/Wykonawcy, w tym do zwrotu całości lub części niewykorzystanej wartości Vouchera lub Karty Podarunkowej.
- Voucher lub Karta Podarunkowa nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
- Voucher lub Karta Podarunkowa nie mogą być łączone z jakimikolwiek promocjami i rabatami u Wykonawcy.
- Voucher lub Karta Podarunkowa są realizowane wyłącznie w siedzibie Wykonawcy przez wykonanie zabiegu/zabiegów.
- Karta Podarunkowa kwotowa zakupiona w cenach promocyjnych nie uprawiania do płatności za wykonanie zabiegów medycyny estetycznej (chyba, że aktualna promocja wskazuje inaczej) oraz płatności za zakup dermokosmetyków oferowanych przez Wykonawcę w sprzedaży stacjonarnej.
- Sprzedający/Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty w przypadku utraty lub zniszczenia Vouchera lub Karty Podarunkowej.
- W celu realizacji Vouchera lub Karty Podarunkowej należy skontaktować się osobiście lub telefonicznie z Wykonawcą celem dokonania rezerwacji terminu wizyty na wykonanie zabiegu/zabiegów, podając numer Vouchera lub Karty Podarunkowej. W przypadku zajętych miejsc w wybranym terminie Wykonawca zaproponuje inne wolne terminy w dacie ważności Voucher lub Karty Podarunkowej.
- Wykonanie zabiegu w ramach Vouchera lub Karty Podarunkowej uważa się za zrealizowane w przypadku nieodwołania przez Posiadacza Voucher lub Karty Podarunkowej wizyty na minimum 24 godziny przed umówionym terminem wykonania zabiegu/zabiegów.
- Voucher lub Kartę Podarunkową należy okazać przed skorzystaniem z zabiegu/zabiegów.
- W przypadku gdy wartość wybranego zabiegu/zabiegów jest wyższa niż wartość posiadanej Karty Podarunkowej kwotowej, Posiadacz Karty Podarunkowej kwotowej jest zobowiązany do dopłaty różnicy pomiędzy ceną zabiegu obowiązującą u Wykonawcy w dniu wykonania zabiegu oraz wartością Karty Podarunkowej kwotowej. Powyższe ma zastosowanie także do płatności za zakup dermokosmetyków oferowanych przez Wykonawcę w sprzedaży stacjonarnej.
- W przypadku gdy wartość wybranego zabiegu/zabiegów jest niższa niż wartość posiadanej Karty Podarunkowej kwotowej Sprzedający/Wykonawca nie jest zobowiązany do zwrotu różnicy wartości. Powstała różnica może być zaliczona na poczet zabiegów zakupionych u Wykonawcy przez Posiadacza Karty Podarunkowej kwotowej w przyszłości w terminie ważności Karty Podarunkowej. Powyższe ma zastosowanie także do płatności za zakup dermokosmetyków oferowanych przez Wykonawcę w sprzedaży stacjonarnej.
- Jeżeli Voucher lub Karta Podarunkowa na określony rodzajowo zabieg obejmuje zabieg/zabiegi, który z powodu istniejących przeciwwskazań nie może zostać wykonany u Posiadacza istnieje możliwość zamiany zabiegu/zabiegów (zabieg zamieniany) na inny o tej samej wartości (zabieg zamieniony).
a) W przypadku gdy wartość zamienionego zabiegu/zabiegów jest wyższa niż wartość zamienianego zabiegu/zabiegów Posiadacz jest zobowiązany do dopłaty różnicy pomiędzy ceną zamienionego zabiegu/zabiegów obowiązującą u Wykonawcy w dniu wykonania zabiegu/zabiegów oraz wartością zamienianego zabiegu/zabiegów.
b) W przypadku gdy wartość zamienionego zabiegu/zabiegów jest niższa niż wartość zabiegu/zabiegów zamienianego Sprzedający/Wykonawca nie jest zobowiązany do zwrotu różnicy wartości. - Konsument traci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Vouchera lub Karty Podarunkowej w przypadku:
a) wykonania zabiegu/zabiegów za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed wykonaniem usługi, że po wykonaniu usługi utraci prawo odstąpienia od umowy
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
§ 8. Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych u Sprzedającego bez podania przyczyny oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa.
- Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Bieg terminu 14-dniowego liczy się od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta lub wskazaną przez nią osobę trzecią z wyjątkiem przewoźnika) – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do regulaminu.
- Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przez Konsumenta przed upływem terminu.
- Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy z wykorzystaniem wzoru formularza stanowiącego załącznik do niniejszego regulaminu bądź jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia, w którym informuje o decyzji o odstąpieniu od umowy.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie pisemnej i należy je wysłać na adres: Lenis Sp. z o.o. ul. Wierzbowa 6, 61-853 Poznań bądź też za pośrednictwem wiadomości e-mail i wtedy oświadczenie winno zostać wysłane na adres e-mail Sklepu internetowego tj. gabinet@lenis.pl. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi potwierdzenie oświadczenia o odstąpieniu w drodze elektronicznej.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedający przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
- Konsument zwróci towar Sprzedającemu lub osobie upoważnionej przez Sprzedającego niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
- Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedającego. Konsument winien Towar zapakować i zabezpieczyć, tak aby nie został uszkodzony w trakcie transportu.
- Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru Sprzedającemu.
- Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia towaru, przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Do zwracanego Towaru w miarę możliwości należy dołączyć dowód zakupu.
- Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi gdy umowa dotyczy świadczenia usług, jeżeli usługa została w pełni wykonana za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed wykonaniem usługi, że po wykonaniu usługi utraci prawo odstąpienia od umowy.
§ 9. Reklamacje
- Za zakupiony towar Klientowi przysługuje reklamacja w oparciu o obowiązujące przepisy kodeksu cywilnego.
- Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.
- W przypadku wykrycia wady Klient jest zobowiązany niezwłocznie zgłosić ją Sprzedawcy. Reklamację należy zgłosić w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy z określeniem wady oraz propozycją żądania Klienta. Reklamację można również zgłosić w formie email z dopiskiem „reklamacja” na adres gabinet@lenis.pl. Do reklamacji należy załączyć dowód zakupu.
- Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni roboczych od dnia dostarczenia Towaru na adres Sprzedawcy.
§ 10. Polityka prywatności
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Administratora Danych w celu zawarcia umowy za pośrednictwem sklepu internetowego Sprzedawcy i w celu wykonania umowy zgodnie z art. 6 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz za zgodą Klienta w celach marketingowych.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak niewskazanie danych osobowych niezbędnych dla zawarcia i realizacji umowy skutkuje brakiem możliwości zawarcia i realizacji umowy.
- Dane osobowe Klienta są przekazywane przez Administratora Danych podmiotom przetwarzającym dane w związku z czynnościami związanymi z wykonaniem umowy, w tym :
a) podmiotom świadczącym usługi informatyczne, kurierskie, pocztowe,
b) pracownikom i podmiotom współpracującym w ramach świadczonych przez Administratora danych usług w ramach udzielonego upoważnienia
c) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (np. banki, instytucje płatnicze) - Administrator danych nie będzie przekazywał danych osobowych Klienta do państwa trzeciego, poza sytuacjami, w których następuje to na wniosek osoby, której dane dotyczą.
- Klient posiada prawo do żądania:
a) dostępu do danych osobowych przetwarzanych przez Administratora Danych Osobowych (uzyskanie informacji o przetwarzanych danych oraz uzyskania ich kopii),
b) sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych,
c) złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych - Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przysługuje w przypadku uznania przez Klienta, że dane są przetwarzane z naruszeniem przepisów prawa.
- W przypadku kiedy Administrator przetwarza dane osobowe Klienta na podstawie wyrażonej zgody Klienta, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, przy czym nie ma to wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
§ 11. Postanowienia końcowe
- Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
- Prawem właściwym dla umowy sprzedaży towarów jest prawo polskie.
- Ewentualne spory w sprawach pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, nie będącym Konsumentem poddane są sądowi powszechnemu właściwemu według siedziby prowadzącego Sklep internetowy.
- Konsumentowi przysługuje możliwość pozasądowego rozpatrywania reklamacji poprzez złożenie wniosku do rozpoznania sprawy przez właściwego Rzecznika Praw Konsumenta.
- Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 06.03.2021.
- Sprzedający zastrzega sobie, iż regulamin może ulec zmianie przy czym zmiany zostaną umieszczone na stronie internetowej przez okres co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych a użytkownicy posiadający konto zostaną dodatkowo powiadomieni przez Sprzedawcę poprzez przesłanie zmian na adres poczty elektronicznej wskazanej w formularzu rejestracyjnym. Klient nie jest związany tymi postanowieniami regulaminu, które uległy zmianie po złożeniu zamówienia .
- W przypadku zmiany treści regulaminu Klient ma uprawnienie do wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia go o zmianie treści Regulaminu. W przypadku zmiany treści regulaminu Sprzedający udostępni jednolity tekst regulaminu na stronie internetowej Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminie obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumentów.
Załącznik nr 1
WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY
załącznik do regulaminu sklepu internetowego
………………………… /miejscowość, data/
…………………….. /imię nazwisko Konsumenta/
……………………. /adres Konsumenta/
Lenis Sp. z o. o., Ul. Wierzbowa 6, 61-853 Poznań /Sprzedający/
Ja niżej podpisany, niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru …………………………… (nazwa towaru) zawartej w dnia ………………………..
……………………………/podpis Konsumenta*/
* podpis konsumenta tylko jeśli oświadczenie o odstąpieniu przesyłane jest w formie papierowej