Procedury postępowania w warunkach zagrożenia zakażeniem SARS-CoV-2

Drodzy Klienci,

W trosce o Wasze bezpieczeństwo wprowadziliśmy nowe zasady pracy i dodatkowe, wzmocnione procedury bezpieczeństwa zgodne z aktualnymi zaleceniami. 

Dla Was, naszych Klientów, najważniejsze są zmiany w sposobie umawiania się na zabiegi. Prosimy, aby zapoznać się z nimi przed planowaną wizytą w Klinice.

Niniejsze zasady będą obowiązywać do odwołania.

  • Na zabiegi można się umawiać wyłącznie telefonicznie. 
  • W trakcie telefonicznego umawiania wizyty, z każdym Klientem zostanie przeprowadzona specjalna ankieta, na podstawie której zdecydujemy, czy spotkanie jest możliwe w oczekiwanym przez Was terminie, czy umówimy się na kolejną rozmowę w ustalonym wspólnie, innym czasie. Chodzi o to, żeby nie dochodziło do sytuacji, w których na zabieg przyjdzie np. osoba mająca objawy choroby lub osoba, która miała kontakt z zakażonym. Podczas wizyty poprosimy o złożenie podpisu pod ankietą w celu potwierdzenia udzielonych odpowiedzi.
  • Bardzo prosimy o przychodzenie punktualnie na ustalone godziny. Dzięki temu ograniczymy zbędne kontakty między Klientami i będziemy mieć wystarczającą ilość czasu na przeprowadzenie wszelkich niezbędnych procedur dezynfekcji.
  • Zapraszamy na zabiegi bez osób towarzyszących.
  • Prosimy o przybycie do Kliniki z zasłoniętymi ustami i nosem.
  • Przed wizytą każdemu Klientowi zostanie zmierzona temperatura. Zależnie od rodzaju zabiegu, będzie trzeba stosować również maseczki ochronne. Oczywiście zapewnimy je Klientom, którzy nie będą nimi dysponować. Obowiązkowa będzie również dezynfekcja rąk przed wejściem i wyjściem z Kliniki. Jeśli Klient przyjdzie na zabieg w rękawiczkach jednorazowych, to prosimy o zdezynfekowanie rękawiczek.
  • W przypadku kontaktu z innym Klientem lub pracownikiem Kliniki, który Cię nie obsługuje zachowaj odległość co najmniej 2 metry.
  • W trakcie wykonywania usługi nie używaj i nie wyjmuj telefonu komórkowego.
  • Przebywając w Klinice staraj się ograniczyć kontakt z powierzchniami i przedmiotami do niezbędnego minimum (np. nie dotykaj produktów ustawionych na półkach).
  • Dla bezpieczeństwa rekomendujemy także bezdotykowe płatności elektroniczne.

Zdajemy sobie sprawę, że te wszystkie zabezpieczenia wiążą się z pewnymi niedogodnościami, ale bardzo zależy nam na tym, żeby Klienci w naszym salonie czuli się i byli bezpieczni.

Z tego też powodu wprowadziliśmy dodatkowe środki ostrożności:

  • Każda wizyta poprzedzona zostaje szczegółową ankietą epidemiologiczną.
  • Nasz personel został przeszkolony oraz wyposażony w dodatkowe środki ochrony osobistej jak przyłbice, gogle i fartuchy jednorazowe oraz niezmiennie w maseczki, rękawiczki i czepki jednorazowe. 
  • Wystrój Kliniki został ograniczony do minimum. Pozostały jedynie przedmioty o gładkich, łatwych do dezynfekcji powierzchniach, usunięte zostały wszystkie elementy wystroju, których nie da się skutecznie zdezynfekować jak zasłony w oknach, czy meble z obiciami z tkanin. 
  • Gabinety zabiegowe odkażane są dodatkowo lampami UV-C.
  • Każdy Klient oraz cały personel będzie poddawany bezdotykowemu mierzeniu temperatury ciała.
  • Jednorazowo w Klinice może przebywać maksymalnie 5 Klientów.

PROMOCJE